+ 10 kg


Nu är jag hemma igen. Blev riktigt trött nu när jag väl kom hem och slog mig till ro. Fast det blir inte så mycket ro för nu har jag tänkt städa sen kl 19 har jag tvättstugan. Hungrig är jag också men jag väntar med maten tills Remi kommer hem. Det är så tråkigt att äta själv tycker jag. 

Att träffa Diana och Tessan var jätte kul :) Och lilla Josef, guud vad söt han är. Man kan inte slita blicken från honom. Han får ju en att längta ännu mer efter sin egen lille! 
Vi tog bussen direkt till Valbo från stan. Vi började med att äta på Ikea. Jag åt en riktigt god pastagratäng. Dock skulle det kunna vart lite mer på tallriken :P Sen gick vi runt och kollade mest på barnkläder. Men det är på H&M man fastnar och köper saker. Alla vi tre köpte lite grejer och för mig blev det ett par jeans och en body till lillen. Åt mig köpte jag en lång grå tunn tröja med dragkedja som man kan bara kan ha leggings till, och det gillar vi! 
När jag skulle prova mina chinos idag fick jag dom över halva låren sen var det stopp :S Omöjligt att jag skulle fått på mig dom. Tänk att man lägger på sig så pass mycket ändå. Jag kände mig som en jätte som inte ens kunde komma i mina egna kläder. Visst jag skulle aldrig kunna knäppa ett par byxor jag har sedan före graviditeten, det går ju inte för magen, men att inte ens kunna få över dom över lår och rumpa var hemskt! Buuh :S Så som sagt, leggings gillar jag, och bor i nu mera. Men så kan det gå när man har totalt gått upp 10 kg.

 
Så klart H&M.


Jag tog ett kort i förrgår som min mage såg jätte stor ut på :D Haha.

Nej, nu är det städ dags.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0