Smycka balkongen



Hux flux är jag hemma hos mamma. Åkte hit direkt efter jobbet. Det är ju så tråkit att vara ensam hemma, så jag ska vara kvar här till Remi slutar så hämtar jag han då :)
Blir väl bara en kväll framför tvn, det är ju fredag vilket är en tv kväll.
Nu är jag & Remi ledig hela helgen. Mer än skönt!

Det är riktigt grill väder ute nu. Samma ljus ute som en härligt sommar kväll. Sommaren kommer smygade sakta men säkert märker man ju :D
Jag längtar som tusan tills vi ska köpa grejer till balkongen. Allt detta hittade jag på Ikea, och allt vill jag ha också. Den enda möbelgruppen som vi skulle ha råd med. Det är ju så jäkla dyrt annars. Massa växter och ljus måste man också ha!




Nej nu blir det tvn.


 

Kommentarer
Postat av: sandra

hej! jag har precis startat en ny träningsblogg! kanske har du frågor om träning, kost, hälsa och vill ha svar på det? isåfall besök gärna min blogg och var med och utveckla denna blogg till en sida alla kan få träningstips ifrån!

2009-04-17 @ 23:46:29
URL: http://fitnesswork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0