As kalas



En trevlig dag hemma hos mamma. Fick träffa morfar och farmor, morbror och hans fru.
Ett av självaste födelsedagsbarnen var inte hemma. Och det var Jonas så klart. Han är på hockeycup i Leksand och kommer hem i morgon. Han och hockey, det är går liksom inte att beskriva :P
Vi ska grilla hemma hos mamma i morgon blev det bestämt. Vi blev så sugna på det när vi höll på att sätta upp studsmattan och grannen där höll på grilla. Jag och Remi var direkt och handlade så vi har allt som behövs. Eller just jäklar, vi glömde majskolvarna kom jag på nu, men det får vi köpa i morgon då :)
På tal om studsmattan. Haha, Remi hoppade för första gången på en sån idag. Tror ni att det var lite underhållande eller? ;) Första hoppet ramlade han på rumpan och höll på flyga bak och ner på marken.. Men han klarade sig kvar uppe på den. Haha godingen min!

Det blir ingen brännboll för vår del ikväll. Visst vädret är hur fint som helst men sjukt kallt är det! Ska börja med maten nu här hemma. Kyckling med cream fresh och senap. Jag älskar senaps inspirerande maträtter! Första gången vi ska göra den här faktiskt. Får se hur det blir. Hoppas lyckat för jag är hungrig!


Synd att man inte kan lägga upp korten från mobilen här. Det funkar bara på Windows. Annars hade ni fått sett roliga bilder på Remi på studsmattan :D




Pappa, Hannah och lilla Sarah var här en snabbis innan vi åkte till mamma. Sarah kan gå nu :) Vi fick lite mer saker av dom som Sarah har blivit för stor för. Mycket bra!

Nej nu skriker magen att börja med maten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0