Barnmorskan



Besöket hos barnmorskan gick bra. Jag följer min kurva som jag ska. Har gått upp två kilo sen sist och livmodern har blivit 3 cm större. Nu är den 26 cm :) Hjärtat slog det också. Hon sa inget om bra eller dåligt. Men då antar jag att det var som det skulle också, annars lär hon ju sagt något. Vi pratade hur det gick på jobbet och ungefär hur länge till jag ska jobba innan jag går på min ledighet. Om jag inte har skrivit det förr så ska jag i alla fall jobbba maj ut, sen får vi se hur jag mår och hur mycket jag orkar. Jag har alla mina semesterdagar kvar så dom ska jag utnyttja före jag börja ta ut mammaledighets dagarna. Det är perfekt!
Blodprov fick jag ta som vanligt. Jag gillar inte det fast det går på en halv sekund. Aj.

Nu står maten inne i ugnen och riset på spisen. Ska äta innan jag åker till jobbet. Får se om maten räcker till matlåda också. Men jag tror inte det :/ Måste ju spara mat till Remi. Han slutar klockan 17, jag börjar kl 16 så vi går om varann här hemma. Det är ju typiskt. 

 
Älskade människa <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0