Pengabrist, javisst..



Jag slipper jobba så där jätte länge idag. Skulle ha jobbat 11:45 tlll 21, men Lina kommer och byter av mig kl 17 så jag får gå hem då :) Det är bra! Kan inte jobba så där länge längre, mina ben och fötter får total stryk. För min ekonomi är det inte så bra att jag byter bort tider, men vad ska jag göra? Jag blir helt död, det känns som hela kroppen ska kolappsa. Och jag är ju ändå vad vid att inte ha så mycket pengar över att leva för efter alla räkningar är betalde :P Förresten är det lön om en vecka, jippie.
I morgon fyller bröderna 15 år. Dom kommer inte få några presenter. Inte just i morgon, lite i efterskott kommer det bli. Ibland önskar jag att jag var Kenza eller Blondinbella. Haha. Inte att jag var dom, men att jag fick ta del av deras pengar i alla fall :P


Dags att borsta tänderna och klä på sig. Hejdå, hörs sen!


87 dagar kvar <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0