På balkongen


Det blev inget åka till jobbet. Inte för jag ska dit och jobba alltså. Chefen skulle vara kvar till kl 17 så då hinner vi fixa det där med pappren ändå :) Han hade intervjuer hela dagen lång :P
Jag gick ner på stan i stället och bytte min nyligaste inköpta trörja. Bytte bara storlek, S i stället för M konstigt nog. Men den var stor i sig liksom. 

Nu sitter jag på balkongen. Det är kallt i skuggan. Just nu är det sol på kanske en tredjedel av balkongen men det kommer mer och mer så då ska jag sola mig lite med boken i handen.
Sen ska jag äta upp resterna av tacosen som blev över från igår :) Och sen jobb..







Jag & Remi hade jätte roligt igår när vi borstade tänderna. Så här mycket vägde jag då..


Haha, eller vi tillsammans kanske det var ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0