Jag längtar dit!!


Besöket på förlossningen gick bra. Jag längtar faktiskt tills jag ska dit, trotts att vi hörde hur någon höll på föda när vi stod i korridoren och väntade på vilket förlossningsrum vi skulle gå in och kolla i. Vi fick kolla i ett tomt rum så klart :P Ja, om 90 dagar är det ju beräknat att jag ska ligga där. Hoppas lite före, två veckor före skulle ju inte göra någonting ;) Det är ju varken farligt för mig eller barnet. 
Det är sjukt vad man längtar! Och värre kommer det bli ju närmare man kommer 14 juli. Sista månaden kommer det nog vara en olidlig längtan. 


Så här ser magen ut när jag sitter.
90 dagar kvar <3





Kommentarer
Postat av: Pety

När började din mage växa? :) alltså, när började det synas riktigt att du var gravid? jag är snart i 18e veckan, syns typ ingenting haha !!!

2009-04-15 @ 00:02:04
URL: http://lapetramaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0