Jag gillar socker



Jag köpte ingenting på stan. Räckte med att jag åt på Subway för 86 kr :O Onödigt värre! Kunde ju köpt en god pasta för 69 istället. Hmm..

Nu sitter jag och Erik och kollar på "Du är vad det äter". Måste säga att det är lite överdrivet ibland. Vafan lever den där Anna Skipper på egentligen, gurka? Vi har iallafall nyss ätit en god sugarcake, sockerkaka som jag bakade. Mest för att jag var sugen på smeten. Haha. Jag börjar bli en riktig hejare på baka sockerkaka faktiskt!


Ser ni vad gott det ser ut!


Lillen i magen sparkar för fullt. Magen rör sig. Efter att jag hade gått på toa i morse kl 6  la mig igen för att somna om kunde jag nästa inte det. Han var i full gång där inne. Fick en hård spark varje gång jag andades ut. Betyder det att lill killen kommer vara morgon pigg när han kommer till världen alltså? :P








Kommentarer
Postat av: Malin´s Humorblogg

Ojdå! Seriöst med lite mjöl där på högerhanden! ;)

2009-04-09 @ 00:22:59
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0