Inte på humör


Sitter fortfarande i pyjamas och är allmänt seg. Men ska nog börja göra mig klar snart. Fast jag är fortfarande trött. Usch, känner mig inte alls på nå bra humör idag.
Vi fick deklarationen idag, varken jag eller Remi behöver betala tillbaka någonting. Jag fick 3000 och han 10 000. Hoppas jag hinner få pengarna innan jag tar ut tandställningen så jag kan betala med dom. Gissa om jag blev glad! Där dök 3000 upp från ingenstanns som kan lösa problemet med den betalningen. Hurra!

Jag ska åka hem till mamma idag. Remi stänger idag, han har redan åkt till jobbet så det är lite ensamt :P Kul att han kommer hem om 11 timmar, om inte mer kanske :( 


Varför känner jag så här? Det är inge kul. Helt nedstämd typ. Kanske det är hormonerna som spökar..




Kommentarer
Postat av: Emma

Du Victoria, alla måste få ha "deppdagar", det är nyttigt, för då uppskattar man de dagar man mår bra mycket mycket mer :)

Visst är det jobbigt då sambon är borta och man sitter ensammen hemma och undrar på vad man ska göra.. njut av det en stund, ta hand om dig själv.. manikyr, pedikyr.. kanske ett varmt bad om du har turen att ha ett badkar? :)

Hoppas deppen vänder snart iallafall! :D

2009-04-03 @ 14:15:16
URL: http://www.lemmal.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0