Ingen uppdatering


Jag har inte hunnit uppdatera idag. Jag & Remi åkte hemifrån vid halv 1 och kom hem runt 21 nu ikväll, så jag har liksom inte hunnit. Vad har vi gjort då? Jo, först åkte vi ut till Valbo köpcentrum och kollade lite. Träffade Remis pappa där och fikade med honom. Sen åkte Jag & Remi in till stan igen och gick in på Interpool där vi åt mat och tog en biljard efter maten. Vi spelade fyra omgångar och jag vann den sista :D Det var faktiskt bra gjort av mig för jag har inte spelat sen jag gick i 8:an, det vill säga 5 år :P Remi spelade senast igår med sina kompisar. Så jag var bra tyckte jag!
Sen åkte vi hem till Remis pappa och hälsade på där hemma. Träffade även hans sambo Lena.. Henne gillade jag! Första gången jag träffade båda två idag, och det var trevligt :)





Nu ska jag nog gå och lägga mig. Godnatt!

P.S. Bättre uppdatering imorgon. LOVAR!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0