Fy mig

Jag har inte hunnit bloggat idag. Men kan i alla fall berätta att jag jobbat vid lunch. Sen var jag & Remi och handlade på Ica Maxi. Vi fixade sån där så man scannar in varorna själv innan man lägger dom i vagnen. Vet inte om jag tyckte det var så praktiskt. Men man vänjer sig kanske. Vi var ju nybörjare också så ;P
Efter det var jag och kollade på mina dans tjejer när dom tränade. Jag kan lova att det rycker i kroppen när man hör musiken. Oj oj. Men jag är inte så rörlig nu mera, haha.
Ja, och nu sitter vi framför tvn men ska nog gå och lägga oss strax. Remi ska jobba 8-19 i morgon, stackarn. Men han är duktig så han pallar det :)

Nu ska jag ladda hem något spel som jag kan spela, hehe :)


78 dagar kvar <3


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0