Dåligt av mig!


Jag har inte hunnit uppdaterat något idag. Så det blir ett seeent inlägg nu. Har inte gjort någonting roligt idag heller.
Har jobbat 4 timmar nu på eftermiddagen/kvällen. Tiden gick ganska sakta. I morgon jobbar jag också, sen är jag ledig i helgen, lördag och söndag. Skönt! Remi är också ledig då. Förresten så jobbar han sin sista dag på McDonald's i morgon, på måndag börjar han på sitt nya jobb. Han börjar jobba på tågkompaniet med bland annat min pappa :) Det var han som fixade jobbet åt honom. Jag är så glad för Remis skull! Han är så glad över jobbet och han tycker det ska bli jätte kul så jag hoppas verkligen det kommer gå bra för honom <3 Jag kommer inte jobba mer med han sen, det är lite tråkigt, men jag går ju hem på min ledighet om inte allt för länge. Så jag behöver inte lida så länge ändå ;) Kanske jag också börjar på tågkompaniet en vacker dag, Haha, så lätt ska han inte bli av med mig ;P

Nu ska jag spela ett spel som jag har laddat ner och blivit beroende av. Höhöm..



Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0