Daddy loves me


Jag & Remi har nyss kommit från stan. Det blev äta pizza på "American Pizza Place" isätllet för lasange här hemma.. Inte bra! Men vi gör det ikväll istället om vi blir hungriga.
Vi gick till H&M och kollade på byxor till mig som jag ska jobba i. Det går inte att använda de riktiga jobbar byxorna längre, dom sitter så hemskt oskönt så man vill inte gå till jobbet bara därför. Kan liksom inte röra sig i dom. Men nu hittade jag ett par jätte sköna som tur var :) Storlek 40?! Men det finns lite plats att växa i.
Och som vanlig när man är på H&M så dras man till barnavdelningen. Det är så sött allting! Och gissa vad Remi slet åt sig på en gång? Jo, den här..



Det var en självklarighet att köpa den tyckte han. Även fast vi sa att vi inte ska köpa något mer tills det verkligen närmar sig. Men vi säger att de där var det sista då ;)

Nu ligger vi i sängen och slappar. Får se vad händer :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0