Jag vill flytta!

Jag har inte skrivit sen i lördags. Det är förfärligt! Och vad har jag hinnit gjort då?
I lördags kväll så var jag ju på inflyttningsfest hos Elina. Trevligt. Jag var nykter och gick hem ganska tidigt för jag var jätte trött. Har inte gjort så mycket mer känns det som. Var ledig hela helgen, jobbade i måndags och nu har jag vart ledig sen i tisdags. Skönt :)
Igår var jag och Remi till IKEA och kollade på grejer vi ska köpa till lägenheten. Vi har inte fått någon än men man kan ju planera ändå, för flytta ska vi ju. Ska kolla på en lägenhet idag :) Det blev ingenting med den lägenheten som jag skrev om sist.. Någon annan hade tackat ja till den före oss. Men det är inte säkert än om dom vill ha den, det får vi veta inom ca två veckor. Hoppas dom inte vill ha den! Jag längtar tills vi köper massa nya saker och möblerar i vår egen lägenhet :D Sköna känslan!

Imorgon blir det jobb igen, slut på den 3 dagars långa ledigheten. Det har vart skönt att få vila upp sig lite :) Nu är det frukost som gäller.

Kommentarer
Postat av: erik

haha :D



min klass kompis hade sett er på IKEA ;D

2008-09-04 @ 15:31:31
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: erik

Ja det vet jag :) Tänkte på det när jag la upp dom på bloggen :P

2008-09-04 @ 19:38:42
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0