50 kr kvar


När vi var och handlade igår köpte vi sånna här små citronmuffins. Det var ju synd för nu är jag beroende av dom.

NU är målningen klar förresten. Äntligen! Jag gjorde klart det i förrgår kväll. Igår justerade Remi små sakerna som skulle fixas lite bara. Så nu är det helt klart :D Bra blev det också, tycker vi iallafall.

Före







Efter





Som vanligt ser det bättre ut i verkligheten än på kort :P


Idag har jag och Remi vart en snabbis på stan och bestämt vilka gardiner vi ska köpa till vardagsrummet. Hittade dom perfekta. Remi åkte till jobbet efter det och jag har bara suttit framför denna aparat sen dess (mer än två timmar vill säga)
Har beställt två hyllor och ett par vinterskor från Ellos. På hyllorna ska vi ha ljus. Ska köpa nå mysiga ljuskoppar att ha på dom. Sen har jag hittat massa andra saker också som jag vill betälla men väntar med det tills hyran och allt sånt är betalt :)

Ska åka till jobbet om ca 2 timmar. Jobbar bara 3 - 3,5 timmar. Men före det måste jag tvätta håret och diska. Kanske dammsuga också.
Om en vecka kommer lönen. Till dess har jag 50 kr att leva på. Haha


/ Viktoria ♥




Kommentarer
Postat av: Pappa

Du är rolig..och duktig att måla..

2008-10-17 @ 19:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0