Först trodde jag det var en chokldask


Igår slutade Remi jobba före mig. Han stämplade ut och vad jag trodde gick till bussen. Men han kom tillbaka efter ett tag för "han hade glömt sina nycklar". Före han gick igen kom han till mig och viska att det låg en liten present i min väska. Så han hade ju inte glömt nycklarna, han sa ju bara så för han skulle lämna presenten :P
Jag blev så jäkla nyfiken och jag kunde inte gå och öppna den heller för vi hade mycket att göra hela tiden. Men till sist fick jag min sista rast så jag gick in i omklädningsrummet och såg presenten i väskan och öppnade den.

Detta fann jag i paketet som han hade slagit in helst själv. Det syntes ;) Sött!



Han sa att han visste ju att jag ville ha den där så han var tungen att köpa den för han tänkte på mig när han såg den :)
Hur gullit är inte det? Remi gör sånna här små saker som man blir helt varm i kroppen av .Det är tanken som räknas, och han kan verkligen få en att känna sig speciell. Jag har hittat rätt, världens bästa! <3


/ Viktoria ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0