Lång sovmorgon



Oh shit. Jag vaknade nyss, klockan är halv tre ju! :O Sällan jag sover bort mina lediga dagar, så typiskt mig. Fast ibland kan man ju göra det men inte jämt.
Igår blev det lite fest hemma hos Mimi. Det var så roligt att träffa folket igen. Tyvärr var vi bara hälften där men ändå, det var jätte kul att träffa dom :D Vi skulle ut på krogen men jag struntade i det för kön var typ en mil lång och kl var nån minut efter 1 när vi inte ens var halv vägs i kön. Orkade inte betala 80 kr för typ 40 minuter. Så jag gick hem och sov bredvid min älskling som sov över imorse och kom försent till jobbet. Han vakna av att dom ringde och fråga vart han var. Han hade stängt av klockan i sömnen :P Nu ska jag kila iväg och sola, sen ska jag åka till jobbet och möta Remi så ska vi kika runt på Ikea lite. Och ikväll ska vi ner på stan och fika eller så :) Det ska bli mysit! 

Kan fortfarande inte lägga upp några bilder för jag måste hitta sladden till kameran. Min mobil laddare vore också bra om jag hittade eftersom min mobil är helt död nu :/



/ Viktoria ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0