Hormoner som får dig att gråta


Jag måste uppdatera oftare. Detta är inte bra!


Igår var jag och Remi ledig tillsammans. Vi var hemma hos min mamma och hälsade på och vi hann även kolla på en massa Gray's Anatomy ansnitt. Är inne på tredje säsongen nu. 
Även idag är jag ledig och Remi jobbar bara 17-20. Jag har nyss skurat bort alla färgfläckar från golvet som var kvar sen vi målande. Har även sorterat tvätt och ska diska efter jag skrivit detta inlägg. Jag gör bara vuxen grejer när jag är ensam hemma. Men just nu känner jag mig inte så vuxen. Min kropp spelar mig ett spratt och mina hormoner verkar vara igång riktigt ordentligt. Jag börjar alltså gråta för ingenting. Fast först blir jag arg sen börjar jag gråta. Haha. Tur att Remi står ut med mig. Så här känslig har jag nog aldrig vart. Jag skulle kunna börja gråta nu om det var så.. Helt sjukt. Jag antar att det är min röda vecka som förbereder sig. Jag känner mig som ett litet barn.

Nu ska jag fortsätta leka hemmafru.


/ Viktoria ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0