En fredag kväll



Festen hemma hos Marielle vart lyckad tycker jag :) Jag har inte festat på en fredag på jag vet inte hur länge.
Jag då, som inte skulle gå ut, tror ni inte jag gjorde det iallafall. Remi och hans två kompisar träffade mig på stan så gick vi till Slick. Vilket var helt onödigt för ingen av oss var särskilt normal i huvudet när vi kom ut där ifrån. Och Remi och hans kompis hamnade i bråk såklart. 2 mot typ 15 och jag stog bara där och grät som ett barn. Jag har inte vart med om att min pojkvän har hamnat i sånt där bråk ju :/ Men men, ingen blev skadad och det gick bra till slut. Fast det var ju helt onödigt och vi fick med oss en skinnjacka hem :S Vems är det egentligen? Säg till om ni saknar en jacka. Ska gå med den till den krogen som vi hittade jackan. Vi hittade den utanför.

Idag ska jag och Remi åka och handla. Han ligger fortfarande i sängen men jag har redan tagit ett bad och ätit fyra hårdmackor. Måste bli lite klarare i huvudet om jag ska köra bil idag. Tänkte gå ut i friska luften ett tag också så kanske det blir bättre :) Kl 17 är det brynäs match som gäller! Hoppas dom vinner. Men bara för att jag ska gå så kommer dom säkert inte göra det. Det skulle vara så typiskt mena jag :P

/ Viktoria ♥

Kommentarer
Postat av: Pappa

herrejösses...skärp till er, klipp er och skaffa er ett jobb..

2008-10-25 @ 17:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0