CSI eller nåt

Efter jag hade skrivit inlägget om det som hände igår gick jag ut i trappen för att kolla om det fanns något blod eftersom polisen sa "Det är blod överallt i trapphustet och vi ska ta bort det så ni vet". Och jag kan lova att det var blod överallt :O Typ på varenda trappsteg, och även på väggarna. Och allt det såg man bara när man stog vid vår dörr. Tänk hur mycket det var i hela trapphuset då.. Han gick ju från 4:e våningen och ner. (Vi bor på 3:e) Jätte läskit. Värsta CSI typ. Killen måste ha förlorat mycket blod! Undra hur hans kläder såg ut egentligen, och undra hur han mår idag?


Det är inte alls samma känsla och se det på kort som i verkligheten. Det ser mycket mindre ut på kort. Plus att vi såg ju det på väggar och allting så det är ju mycket mer när man ser det live.


Utanför vår dörr


Längre ner i trappen.


Jag vet inte om man får lägga ut sånna här bilder eller om det är olagligt eller något sånt. Men det kan det väl inte vara, själva personen är ju inte med på kortet?


Nu måste jag skynda och göra mig klar och åka och jobba!

/ Viktoria ♥


Kommentarer
Postat av: Denise

Shit Britt vad otäckt :/

2008-10-11 @ 15:16:49
Postat av: Anonym

MEN GUD HOPPAS DU MÅR BRA vinn ett peace armband tävla i min blogg!

Postat av: Issa

shit vad läskigt! =S

2008-10-11 @ 23:37:02
URL: http://soliigt.blogg.se/
Postat av: Anonym

oooo va läskigt !

2008-10-12 @ 00:50:03
URL: http://isabelleryna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0