Första advent


Sitter här och äter frukost. Jag är jätte hungrig men blir bara äcklad av att äta macka. Men ska ändå äta lunch snart, klockan är ju så pass mycket. 
Hade tänk att gå ner på stan idag och kolla igen om någon överdel till att ha på personalfesten. Den som jag köpte sist var inte så bra som jag trodde. Ska lämna tillbaka den. Skorna som jag köpte vet jag inte heller om jag ska ha kvar för jag har precis ett par sånna bara det att dom är mer utsliten. Men det kanske bara är att lämna in dom på omklackning. Det är också det att det är inte så hög klack på dom och det är mycket snyggare med hög klack till kjolen jag ska ha. Men jag blir ganska mycket längre än Remi, och det ser väl konstigt ut? :S 
Jag ska nog ta en tidigare buss ut till Valbo så jag kan gå in på Ikea en snabbis och kolla på gardiner till sovrummet. Sen ska jag också ljusstakar till fönstret i köket. Det är ju första advent idag! Börjar jobba kl 17 till stängning. Imorgon är jag ledig men måste ändå upp tidigt för att gå upp till tandläkaren. 

39 kr på Clas Ohlson, den duger ju.






Kommentarer
Postat av: Denise

Det gör inget om du blir längre än Remi. Ni är söta ändå! :)

2008-11-30 @ 22:03:17
URL: http://vardagsfilosofier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0