Tisdags träning


Pappa, Hannah och lillasyster åkte nyss. Vi fick jätte fina blommor som passar jätte bra i sovrummet. Det är perfekt att få blommor. Det är inte sånt som man tänker på att köpa när man går och handlar liksom. Inte jag iallafall. Men när jag väl tänkte på det en gång så tyckte Remi att det vara var onödigt :P

Nu ligger jag i soffan och laddar inför träning. Jag är trött så vi får väl se hur den kommer gå. Var inte med förra veckan eftersom jag jobbade. Kommer inte kunna vara med dom närmaste två veckorna heller. Jag har inte råd att byta bort tiderna. Plus att det är svårt att få bort kvällstider. Det är ingen som vill jobba då.


Blommorna



Sarah gillade vår stora soffa. Även vår mjuka matta :)


Nu är det två veckor kvar till lön. Tyvärr får jag inge mycket alls denna månad. Men det är mer än vad jag har nu. Haha. Jag älskar löning!

/ Viktoria ♥




Kommentarer
Postat av: evelina

guuud va söööt!

2008-11-15 @ 10:00:05
URL: http://eveliinaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0