En fredag


Idag var jag ledig igen. Jag och Remi sov ändå till 12.50 idag. När jag vakna var jag fortfarande trött men var ju tvungen att gå upp eftersom klockan var så pass mycket. Åkte till jobbet samtidigt som Remi. Han skulle jobba och jag skulle bara hämta några papper som jag ska skicka till A-kassan för att bli medlem där. Vore ju synd att bli utan jobb någon dag och gå helt utan pengar. Egentligen skulle jag ha gjort det här för längesen men det har inte blivit av förrän nu. Så kan det vara.
Kollade även december schemat som chefen la ut idag. Vill ni veta en roligt sak? Jag och Remi jobbar julafton :P Fast vi jobbar inte så länge så vi kommer gott och väl hinna fira jul vi också :) Mer betalt på julafton ju ;) Vi har bestämt att vi ska vara hemma hos mamma på jul så det ska bli mys :) Nyår och nyårsdagen är vi iallafall lediga. Det var ju ännu bättre att vara ledig då än på jul. Nyåret måste man ju fira in med sin kära.
Förresten jobbar jag i morgon. Jag som trodde jag var ledig. Tur att jag var där idag och råkade fråga. Men det är bra, jag behöver inte vara ledig jag behöver jobba :)

Efter svängen till jobbet åkte jag hem till mamma. Jag och Erik spelade Gitarr Hero (Stavas det så?) som Jonas hade lånat av någon kompis. Jag har blivit så avancerad så jag kan spela på Medium nu. Men det är sjuk svårt att gå från bli till röd. Haha, jag fick damp på just det.


Det är lite krångligt det där med att hitta tekniken.


Man blev på hugget när man spelade gitarr. Kände mig som en riktigt Rock star!


Efter vi hade spelat kollade vi på Idol. Fel person åkte ut. Johan skulle ju åka! Vad är han med i Idol överhuvud taget för? :/ Han låter som en kråka när han försöker sjunga. Robin E som hade blivit bra i mina öron nu. Han blev ju bara bättre och bättre medans Johan bara blir sämre och sämre. 

Tack för mig.

/ Viktoria ♥


Kommentarer
Postat av: Amanda

Robin E var bäst tyckte jag! Vaart så jäkla förbannad när han åkte ut.

Snorungen Johan kan åka ut, han som ändå inte kan sjunga!

2008-11-23 @ 15:54:21
URL: http://saraamandalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0