Vart går resan?


Även denna kväll (som i fredags) har jag ätit en skål med chilinötter i väntan på att Remi ska komma hem från jobbet. Men han kommer nog snart skulle jag tro. Om en halv timme eller så. 

Nu längtar jag bara tills vi är helt klar med våra viktigaste inköp till lägenheten så man kan börja spara till en resa. Bara komma bort och göra roliga saker, shoppa, äta god mat. Uppleva lite andra saker än man gör här hemma. Åka iväg med min älskling och ha det superduper bra!


Ska man åka till Paris igen.. (Love it!)


eller satsa på Thailand december 2009? 

Eller så tar man en sista minuten i sommar bara och faktiskt sparar till Thailand till december 2009. Ja, det var smart av mig! Det förslaget ska jag ge Remi när han kommer hem :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0