Typiskt


När jag kom ner till tvättstugan och skulle gå in står det "Passet ej bokat". Och där står jag som ett frågetecken. Jag är 100 på att jag bokade det passet. Remi var ju också med när jag bokade så han trodde ju också att jag skulle tvätta. Men nej då, det måste blivit en lite miss där någonstanns. Och inte fanns det något ledigt tills typ nästa fredag. Eller det fanns väl men inte när jag var ledig. Jag blev skit arg och irriterad så jag ringde till mamma och frågade om hon kunde kolla hemma hos henne om det fanns något ledigt där i tvättsugan. Och det fanns det som hur var! Kl 17.30 ska jag tvätta där. Det är typ 5 maskiner som ska tvättas så vi skulle aldrig ha kunnat vänta i över en vecka :O 
Jag har nu stor städat hela lägenheten. Oj vad fint det är nu. Framförallt rent. Jag älskar känslan av nystädat. Man kan gå barfota på golvet utan att det fastnar massa äckel smulor under fötterna.

Nu väntar jag på att Remi ska komma hem. Han borde komma när som helst. Vi ska laga mat. Jag är så jäkla hungrig så jag sitter här och äter upp hans chips. Men säg inget.

Ska tända lite ljus i denna höst dimma. 

Det är mysigt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0