Jag ser det snöar



Det är nu en månad kvar till julafton :) Snön bara yr utanför fönstret. Hoppas det är så på självaste julafton också, det blir så mycket mysigare då ju.

Imorgon är det lön. Jag får faktiskt mer än vad jag trodde jag skulle få så det var skönt :) Inte så mycket mer men nån tusen lapp iallafall och det gör ju skillnad! 
Idag ska jag jobba (nu kom posten :P) 16.45-19.45 bara. Förresten så är jag fortfarande sjuk. Förkyld som bara den. Många på jobbet tycker jag låter konstig, som en man när jag pratar. Men det blir så när man är täppt i näsan och halsen krånglar. Och illa mår jag nu också :S Usch usch, hoppas detta går över snart!
Nej nu ska jag poppa musik och göra lite mat till Remi kommer hem från jobbet tror ja :D





/ Viktoria ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0