Fredag kväll hemma i soffan


Kom hem från jobbet för ett tag sen. Nu sitter jag i soffan och har kollat på Idol. Har även proppat i mig chilinötter, och nu en banan. Vi har ju inte haft någon tv på hur länge som helst så jag har inte sett Idol riktigt. Alla verkar ju jätte duktiga.. Iallafall i rock temat som är ikväll. Min favorit är Alice! Hon är jätte bra, jätte fin och hon kommer ju här ifrån också ;P Go Gävle! Men Kevin är inte så dålig han heller.
Ja, så jag sitter här i min ensamhet i soffan som vi fick hem igår. Remi jobbar stängning så jag har nog hunnit somna innan han kommer hem. 


Vi köpte en jätte fin matta idag på Ikea. Den ska vi ha i vardagsrummet. Det blir nog super.




Kommentarer
Postat av: Derre

Nu är det fritt fram för inflyttningsfest då? :D

2008-11-08 @ 17:11:10
URL: http://vardagsfilosofier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0