En vanlig onsdag



Idag har jag jobbat efter två dagars ledighet. Tiden gick väldigt fort idag vilket är jätte skönt. Direkt efter jobbet åkte jag till mamma och hämtade bilen. Jag måste hämta Remi i natt när han slutar för det går ju inga bussar och det finns ingen med körkort som jobbar. Så det är alltså jag som få ställa upp som chaufför. Jätte bra att jag har bilen nu. Då kan jag ta den till jobbet i morgon, så ska vi hämta vårt soffbord som har kommit också :)
Det första jag gjorde när jag kom hem var att åka ner i tvättstugan och boka tid. Jag kom på att vi har ju ingen tid inbokad och det är svårt att få tider när det passar en själv. Så nästa torsdags ska det tvättas. Och då kommer vi säkert ha hunnit samla på oss massa smutskläder så det kommer bli mycket att tvätta. 
Här även hunnit diska undan all disk. Nu ska jag hoppa in i duschen och bli fräsch. 

Så här ser bordet ut som vi ska hämta i morgon. 


999 kr på Ellos



/ Viktoria ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0