Blogg


Min brors blogg ligger på första sidan på blogg.se. Orättvist. Han har några hundra fler läsare mig.. Men kanske för att han har blivit beroende av sin blogg och svarar på alla kommentarer han får och allt bla bla bla vilket leder till fler läsare. Själv anstränger jag mig inte ett dugg för att folk ska läsa min blogg. Jag skriver för att det är kul och få ur sig något ibland. Sen är det ju roligare ju fler som läser så klart, men jag anstränger mig inte som vissa andra som sagt :P Har inte tid med det känner jag. 
Det finns redan dom som blivit stor genom sin blogg och jag tror det bara skulle bli jobbit om alla försöker bli den "nya blondinbella". Äh, nu måste det hittas på något nytt att bli stor igenom, alla försöker med blogg nu känns det som :P 
Jag skriver som sagt när jag känner för det, det är ju alltid roligt att roa nån där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0