Varför så trött?



Jag förstår inte hur jag kan vara så trött. Jag har ju sovit mycket sen jag kom hem i förrgår med ändå är jag helt veck. Idag gick vi i skolan i två timmar bara. Inte ens det, typ 1½ kanske. Men ändå sitter jag här och kan knappt hålla upp ögonen. Jag ska lägga mig och sova ett tag efter jag skrivit detta inlägg.

Träningen igår gick väl sådär för att ha uppvisning imon :P Men jag ska vara där tidigt så man hinner träna på korografierna före. Jag ska inte vara med på våra två samba danser. Jag har missat några gånger när vi lärt oss dom för längesen men det är jätte svårt att komma ikapp och lära sig precis allting när man lägger till nya steg hela tiden fast man inte kan dom andra liksom. Men det blir mycket träning inför sommaren så det ska nog gå till slut :) Jag ska iallafall vara med på våra tre pagotchi danser. Dom är roliga! Så här ser en av danserna ut: http://www.youtube.com/watch?v=cwzZBcrQy_M

Vi reda på två roliga saker igår på träningen också, berättar den häftigaste först och det är att vissa i vår dansgrupp ska få uppträda på Globen när det är Latino Festival där! Fatta hela Globen är fylld :D Det är grymt! Men det är bara 6 st av oss som kan vara med som Pilar (vår tränare) hade plockat ut. Det som är lite tråkigare med just den grejen är att Pilar hade inte räknat med mig eftersom det är lite kabaré aktig dans och jag får jätte problem med min rygg när jag dansar det, så det var synd. Men jag blev ju inte liksom besviken för jag vet ju själv hur ont jag får :P Det som också är synd är att det är på vår student, 13 juni, så man kan ju inte ens åka dit och titta :(
Den andra roliga grejen var att vi ska inviga Suncity torsdag den 5 juni och lördag den 7 juni. Det ska bli roligt! För er som inte vet vad Suncity är så är det den bästa krogen i Gävle ;)



29 dagar kvar i skolan! Sen är det byebye. Lite sorgligt lär jag säga :/ Jag vill inte gå ut skolan. Inte så som det känns just nu iallafall.


/ Viktoria






Kommentarer
Postat av: Hannah

Hejsan! Jag behöver hjälp med lite smyckestips inför min studentbal! Skulle du bara kunna säga vilket av örhängena du tycker jag borde välja? :) tack!

hsomihg.blogg.se/2008/may/135-08-dagens-shopping.html#comment

2008-05-14 @ 14:40:34
URL: http://hsomihg.blogg.se
Postat av: JENNY

söt blogg.

2008-05-14 @ 14:46:15
URL: http://jnyyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0