Teater och uppvisning



Besöket i Stockholm igår var kul :) Tiden gick fortare än vad jag trodde. Teaterna var bäst av allt, den var jätte bra! Vildanden. Den rekomenderar jag starkt! Det var bra skådespelare. Jag kände igen alla utom en och det var väl det som gjorde att teatern blev bättre eftersom alla dom skådespelarna är grymma!  Johan Rabseus, Marie Richardsson, Peter Andersson, Ingvar Hirdwall och Nils Falk var några av dom som jag kände igen.
på bussen hem kollade vi på Aceventura (tror jag det stavas) och man var ju trött efter att ha vart i Stockholm hela dagen.. så tror ni man skratta lite åt filmen eller?! hahahaha! Jag, Emma, Marcus och Markus skratta skit mycket. Jag började till och med gråta :P Shit det var kul!

Ikväll blir det "teater" igen. Ska med danstjejerna och kolla på Ackes dansuppvisning på Gävle teater. Håller på i ca 3 timmar så det är ungfär som en teater, hehe. Fjärde året jag är på den avslutningen nu. Alltid lika bra! :) Min bror är ju med så därför är det lite extra bra ;D
Vi har vår uppvisning 13 maj. Då kommer man inte vara den piggaste eftersom det är dagen efter vi kommer hem från kryssningen, haha! 2 dagar kvar nu. På söndag smäller det!


image132


Ska kila iväg och sola nu.



/ Viktoria




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0