Studsmatta


Att hoppa studsmatta 10-15 minuter det är som att jogga i en halvtimme, visste ni de? Och nu har jag sådan tur att vi har köpt en idag. Så nu blir det hoppa lite varje dag för flåsets skull :P Säkert bra ben och rump träning också. Jag har hoppat idag typ en kvart och jag förstår att det är bra träning, för det är sjukt jobbigt alltså. Men kul är det ju också! Haha

image167



Idag fick jag hem mina saker jag beställt från HM :) Ääälskar verkligen skorna! Dom ska jag ha i skolan imorgon :D
På tal om skola.. Jag tror jag ger upp att kämpa till mig ett VG i svenska B. Då måste jag göra ett läromedelsbidrag tills imorgon, det jag måste få väl godkänt på för att gå det i kursen och det pallar jag inte. Jag är nöjd att jag fick VG på nationella provet iallafall :)
Imorgon har vi bara två lektioner på förmiddagen sen slutar vi, och nästa vecka har vi ingenting i skolan.

image168
Bikini, mjukis-shorts och en t-shirt


image169
Mina fötter ser död ut men det är blixten som gör det, haha! Looove the shoooes!




Barunda om precis en vecka! Härligt värre. Då är det bara tuta, köra och vara en gaaalet lycklig student!



/ Viktoria





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0