Studentfest




Har just duschat och peelat mig, min hud är så känslig så jämt när jag peelat så kliar det skit mycket. Bara ett tag sen går det över. Men om man vill vara fin får man lite pin :P

Det blev ingen utgång igår. Får bli idag istället ;) Studentfest på Hangloose. Blir nog mer folk idag än vad det skulle vart igår. Men före utgång ska jag till stan och kika lite. Måste köpa lite smågrejer som jag behöver. Måste sola solarium också! Sen får vi se vart det bli förkrök, haha.


Ida och Frida har vart hemma i Sverige två dagar (dom bor ju i Norge) men jag har inte träffat dom och dom ska åka om nån timme :/ Dom ska iallafall fixa så dom kommer hem på min student! :D Dit är det ju inte så länge om man tänker ;)


image129



Jag längtar tills jag träffar lillasyster igen ^^



/ Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0