Sommaren närmar sig



Kanon väder idag! Känndes som riktig sommar.. Den börjar ju närma sig! :D

Inatt sov jag hos Adam. Var hur trött som helst när jag vaknade, så jag skippade första lektionen och sov lite till. Man får göra så någon gång ibland, om man alltid annars går i skolan som jag faktiskit gör.
Efter skolan följde jag med mamma och Erik till HM. Jag köpte en ansiktsmask och hårspännen med gula blommor på. Jätte söta! Jag ska ha dom på kryssningen på söndag. Blommor, det är väl lite beach iallafall? ;P (Jag som lovade mig själv att inte följa temat, men lite kan man ju anstränga sig. Jag ska vara sommrig! ;D) Så köpte jag röklödder också. Upptäckte till min fasa att det var slut i lördags när jag skulle raka benen. Sånt kan vara väldigt frustrerande i nödlägen :P
När vi kom hem la jag mig ute på en filt i gräset och njöt av solen tills det blev mat. Sen bar det av till kusin vitamin och tittade in en stud på en fika. Kollade även på Talang :P
Nu sitter jag här.. TRÖTT! Aa, det är precis det jag är. Ska duscha sen gå och lägga mig.


P.S. Utgång lördag blev riktigt kul :) Mycket folk på Hangloose.. Helt perfekt!



/ Viktoria







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0