Shopping med Angelica


Direkt efter praktiekn idag åkte jag in till stan och mötte Angelica. Köpte ett antal grejer. Det flesta saker tills imorgon. Gud vad jag längtar! Snacka om fullt upp imorgon alltså :O Blir stressad bara jag tänker på det :P Mamma fyller år så jag måste åka till Köpis på förmiddagden en snabbis och köpa någon litet. Efter det är det bara hem och käka och fika födelsedagsfika, sen åka till frisören och göra uppsättning och sminkning, och sen direkt till Emma där det ska drickas lite och byta om till balklännningen. Och slutligen åka iväg till balen :) Och såklart utgång efter den ;D Jag ser fram emot morgondagen väldigt mycket!


Förutom det grejer jag köpte på bilden så köpte jag också en tröja, linne och en tubkjol. Kjolen och linnet blir det på imorgon när vi ska ut ;)

image157

                   Halsband och armband, Glitter
Väska, Wedins
Skor, Din Sko
Ögonskugga, Make up Store
Bröstejp, HM
(som jag köpte i onödan just idag, men kommer nog  till använding någon annan gång)

image158
                                       Shoppingmat på Mingel & bar




Nu blir det ett bad och äta popcorn framför tvn :)



/ Viktoria ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0