Personalfest


Igår var det personal fest/möte i en lokal här i Valbo. Mötte Frida vid pizzerian så cyklade vi dit tillsammans. Så underbart väder var det ju! (och idag också för den delen) När vi kom dit bjöds det på en sommar drink, sen grillade vi :) Sjukligt gott. Sen blev det femkamp och efter det lite kareoke och "disco" :P Det gick inte jätte bra för mitt lag i femkampen, team Tuborg. Haha, men det var otroligt kulit :D Hela kvällen var lycklad.. och jag älskar verkligen att se alla i vanliga kläder och inte i arbetskläderna ;) Alla är så mycket snyggare ju och alla är så grymma. Vilket jäkla gäng man jobbar med egentligen :D Medelåldern är väl typ 18-19 år, det är det som gör det så roligt :) 
Skulle tagit med kameran men det glömde jag såklart, annars skulle ni fått sett läckra bilder.

Idag var jag på min praktik som alla andra torsdagar. Det var faktiskt min näst sista dag idag där.
Jag har inte mått sådär strålande idag :/ Det känns som jag ska få feber när som helst och så har jag jätte konstigt ont i magen. Har aldrig haft så förr. Klart jag ska bli sjuk nu när jag ska jobba i helgen som jag inte gjort på länge och när det är barunda på tisdag :( - Snälla låt mig vara frisk fram tills vi slutar skolan iallafall!


Ikväll ska vi grilla här hemma :) Ska bli gött. Men nu ska jag byta om och lägga mig på studsmattan och vila ute i friska luften.


image170



/ Viktoria




Kommentarer
Postat av: Frida

hihi jaaaa skoj var det :D

2008-05-29 @ 22:35:08
URL: http://carlssonfrida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0