Ledig helg


image135
Praktiken idag var lika seg som igår. Sista timmen höll jag verkligen på att avlida.
Nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli klar. Blir efterrätt med galss och jordgubbar också. Mums! Jag gillar hallon mer, men jordgubbar är näst intill lika gott. Jag menar, jag klagar inte.
Dansuppvisningen igår var bra. Min kära bror gjorde mycket bra ifrån sig <3 så duktig så! ;)

Ikväll ska jag vara hemma och inte göra någonting. Skönt faktiskt. Inte ska jag ut någonting imorgon heller. Känns som det var längesen man var hemma en hel helg. Men på söndag är det kryssning, så då blir det inte lugnt :P Men den kan man ju inte undgå! Ledig i helgen, så himmla skönt :D
Imorgon ska vi till pappa och träffa lillasyster :) Mysigt!


Tog hem en klänning idag . Den är jätte fin på!
image136
149 kr B.young



Ha så kul ikväll alla som ska ut :) Själv sparar jag på mig tills söndag ;)

/ Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0