Kryssning!



Studentkryssningen var grym! Fast det fanns saker som jag ångrar att jag inte gjorde och får lite panik över det!
Till exempel satt jag i hytten typ 80% av tiden på båten. Det ångrar jag stort! Vet inte varför jag gjorde det men det blev så bara. Alltså jag satt ju inte själv, det var ju alltid någon där inne med mig också.. typ Erica ;P Fast en gång var jag själv, det var när Erica och Pontus skulle till en annan hytt och kolla läget och Toni var på vift någonstanns. Fast jag var själv typ bara 15 minuter.
Så ångrar jag att jag inte var uppe hela natten och bara röjde järnet! Varför gjorde jag inte det?! det är ju det kryssingen är till för :O Jag är dum! Jag mår dåligt när jag tänker på det jag borde gjort som jag inte gjorde :/ Då känns det som jag var sååå tråkig. Jag kunde haft roligare. Fast det såklart, om jag skulle fortsatt att dricka kunde det hänt att jag inte kom ihåg något alls av resan och det skulle ju inte heller vart så kul :P Men men, så är det. Jag kan ju inte spola tillbaka tiden precis. Just nu känns det som att jag måste åka nästa år också, men troligvis har jag kommit över den här ångesten att jag-satt-i-hytten-mest-av-tiden-och-inte-var-ute-och röjde. Vi får väl se.
Det skulle fan vart en 48-timmars som förra året det skulle vart hur grymt som helst! Nog prat om detta, jag får panik :P Men slutsatsen blir: Jag hade kul ändå fast man kunde vart lite mer på G hela dygnet.


Just nu sitter jag i skolan och har administration. Sen har vi handel och efter det slutar vi.
Har träning ikväll. Sista träningen innan uppvisningen på torsdag. Får la se hur det går :)




/ Viktoria





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0