Jobb & InternetShopping




image151


Imorse ringde klockan 07.30. Jag gick till jobbet i regnet och var där till kl 09.00 då jag började. På frukosten var det typ helt dött men sen till lunch kom det massa folk så mina 6 timmars arbete gick fort idag. Imorgon blir det värre.. då jag jobbar 11.30-20.30 :/ Drygt värre! Men som jag tänker för att överhuvudtaget orka: Pengar
På vägen hem hade jag så klart mot vid och det blåste isvindar.

När jag kom hem från jobbet så tyckte jag att jag var värd en liten internet-shopping-runda! Så jag beställde lite saker. En bikini, espadrillos, en topp, ett par shorts :) Kommer bilder senare när jag fått hem dom.
Erica undrade om vi skulle köpa godis och kolla film ikväll.. och im jag skulle övernatta hos henne. Först var jag på men sen kom jag på att jag är helt död och att jag vill vara helt utvilad inför min långa arbetsdag imon :P Plus att jag måste plugga till prov på tisdag.
- Det var as gullit att du frågade gumman :) <3 Kanske fredag? För då är jag ledig på lördag ;)

Nu ska jag bara vara hemma och lata mig. Kanske är nå bra på tv ikväll? Vill ha något gott att äta till.







                                      Jordan Sparks ft Chis Brown - No air


/
 Viktoria ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0