Har du bra kondition?



Idag har jag hunnit med mycket. Först var det skola. Efter skolan stannade jag kvar och pluggade 1½ timme. Har lite arbeten som ska bli klart inom lite mindre än två veckor så det gäller att ligga i.
När jag kom hem cyklade jag till solariet och sola, och efter det blev det en joggingtur med Erik i 3,5 km spåret. När vi äntligen var framme var jag helt död. Haha! Jag har ingen bra kondition, inte på en fläck, men det ska jag ändra på! Från och med nu ska jag ut och springa minst en gång i veckan. Att ha bra kondition är positivt på många sätt!

Ska också berätta att jag fick Väl Godkänt på nationella proven i svenska B, så nu är jag en mycket stolt Viktoria :D Men för att få VG i slutbetyg måste jag lämna in två arbeten och få VG på dom också. Håll tummarna för mig är ni snälla!
Fick VG på religonsprovet idag också, och det som slutbetyg :)


Nu sitter jag här och har nyss ätit lite vattenmelon, en grym favorit! Väntar bara på att Grey's ska börja :)

image154




/ Viktoria




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0