Ett litet inköp



Den här toppen köpte jag idag på lunchen. Perfekt att ha på stranden och när man bara springer runt ute på gården i sommar. Och när man hoppar studsmatta såklart ;) Vi ska visst köpa en sån till sommaren :P Jag kommer nog ligga och sola på den mer än att hoppa, jag tycker det är så skönt!
Alltid blir det så att man köper något fast man egentligen inte borde :/ :P
image156
49kr på Gina Tricot om ni vill vara lika mig, haha
 

Sitter på msn nu och har planerat massa om lördagen med Emma :) Det är ju bal då, och efter blir det utgång ;) Lördagen kommer bli stressig men perfekt. Det gillar jag :D
Ska vara med Adam nu på kvällen. Jag skulle sova hos han men jag känner inte för det så jag ska ringa och fråga om han vill komma hit istället. Ska offra mig och hämta honom om han vill komma ;P



/ Viktoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0