En till grej om kryssningen bara..




Jag glömde säga en sak om kryssningen, men detta visste jag innan vi klev på båten också. Jag tog bara 8 bilder :O Jag är sämst på att ta bilder för man orkar liksom inte men fatta sen vad kul det är att ha och kolla på och minnas. Men nä det blev som vanligt, inga bilder (8 st då men de räknas inte) Kameran hittade jag i sista sekund innan vi gick från hytten. Den låg under en säng.
Här är några bilder.

image139
Allt vårt dricka


image140
Erica, som vanligt med sin mobil :P

image142
Pontus har en snus i käften. Icke så vanligt



image141
Toni vill gå ut i korridoren och visa upp sig. Haha


image143
Jag med min skumpa som jag länmade ute på däck av någon anledning. Jag ville ju spara den där flaskan!


Sådär, nu var det färdig tjatat om kryssningen. Vill bara lägga till att jag och Emma är lätt på nästa år ;) Då blir det röj och då menar jag röj på riktigt!


Ciao







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0