Dansuppvisning



Klockan 19 hade vi vår lilla uppvisning i lokalen, den gick bra :) Inte mycket folk på grund att vi var i just vår lokal. Den är inte så stor om man säger så. Men men, nu är det gjort och som sagt det gick bra.
Imorgon ska jag till frissan klockan 11.30 och jag börjar min praktik klockan 10, så på något vis känns det lite onödigt att gå dit.. Alltså till praktiken. Vi får la se hur jag gör. Jag ska ju jobba hela helgen :/ Usch va jobbit! Men pengar blir det ju iallafall. Det är så man får tänka helt enkelt för att orka i livet.



image144
Jag med scensmink och allt. Crazzzzy!!



Kan man någon gång bara få bestämma över sin hjärna vad den ska tänkta och inte.



Lloyd -  Hazel



/ Viktoria ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0