Dag hos pappa



Denna soliga dag har jag och Erik spenderat hos pappa. När vi kom dit höll pappa på att måla lite på huset. Han hade en skylift som hjälp. Han gillar inte att stå på en stege sa han :P Så han hade hyrt en sån isället. Och Erik var snabb att testa på den. Haha. Som vanlig var han värst och åkte mycket högre än vad pappa vågade. Och jag vågade inte alls prova att åka i den med tanke på min höjdrädsla.
Vi var också på husvisning. Var inte så bra som dom trodde. Det var för stort. Gården och allting. Så det blev inget med det. Det gör inget för min del för jag gillar det stället dom bor på just nu mycket bättre än det där.
Fick träffa lillasyster! Hon var sööt. Jag höll i henne idag för första gången och såklart började hon gråta då :P Hon var hungrig för hon försökte nämligen äta från mig haha :D

Nu ska jag och Erik kolla på final i körslaget :) Heja Brolle!



Studentkruyssning imorgon :D



/ Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0