Brandstation



Kom nyss hem från en "utbildning" på brandstationen. Det var en karl som lärde oss lite mer vilka risker det finns och att man inte ska tro "det kommer aldrig hända mig" vilket är så rätt. Även människor som drabbas av olyckor har precis tänkt eller sagt likadant. Han berättade även om saker som hade hänt honom och om olyckor han hade vart med om och sådär. Det var väldigt intressant att lyssna på honom för han hade sån inlevelse när han berättade så det blev liksom aldrig tråkit fast vi satt där och lyssnade i nästa två timmar.
Jag säger bara: - Akta er för brandröken, två andetag av riktig svart rök så är det godnatt sen.

Nu hade jag tänkt plugga lite och sen ska jag till dansen och ha litet möte då vi ska få veta vad som gäller för sommaren och så :) När karnevalerna är osv.
På tal om dansen ska vi inte vara med i Globen i år så jag missar inget :D Det blir nästa år istället ;P


Nu har jag hittat ett par skor jag vill ha på studenten! Bara det att jag kommer bli fett lång i dom och att det kanske kommer vara väldigt jobbit att gå i dom typ ett helt dygn. Men jag kan inte säga annat än att dom är ruskit snygg! I love them!

image152


/ Viktoria



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0