2 veckor kvar!



Idag var det min sista dag på praktiken, lite sorgligt men ändå inte. Vem vet, jag kanske kommer tillbaka dit en vacker dag :P Helene bjöd mig på lunch och jag fick 500 kr presentkort. Själv bjöd jag dom på jordbuggar och glass, och mammas goooda kaka :)
Nu sitter jag och väntar på seg adam som visst verkar vara på gymmet ska höra av sig. Vi ska umgås idag :) Och så håller jag på kliar ihjäl mig på mina myggbett jag fick i onsdags på festen. Myggor älskar mig, tyvärr!


Precis två veckor tills man sitter med släkten hemma efter att man gått och åkt runt hela staden och skrikit. Jag pratar såklart om studenten!!! :D




/ Viktoria






Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du intresserad av mode, shopping och skönhet? Kika in på den nya modebloggen: http://thefashionistas.blogg.se

2008-05-30 @ 16:45:42
Postat av: Frida

jag känner igen mig angående myggbetten :P

2008-05-30 @ 22:55:42
URL: http://carlssonfrida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0