Ledig helg!! :D


Ledig hela helgen.. shit va najs!

Igår var jag ut, inte på krogen, vi satt bara på ett ställe och drack lite. det var trevligt :) ikväll ska jag ut med pontus och hans kompisar till solo. Erica mådde inte så bra efter gårdagen och Angelica har redan vart ut 6 gågner på lovet så hon skulle ta det lugnt idag. det var bra gjort av henne tyckte jag ;) Petter uppträder på solo ikväll så det blir nog skapligt med folk :) hoppas det blir kul!

image98



Har inte så mycket mer att skriva. bara att jag är sjukt trött. sov inte en blund inatt :O men sov typ en timme nu på kvällningen, det behövdes verkligen!

Nu är det bara tagga fredag! då kommer Lazee till sandviken ;D häärligt!


/ Viktoria



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0