Bla bla



8 dagar kvar till Paris ;) det närmar sig sakta men säkert. ska bli skönt att komma bort lite från allt det vardagliga här hemma. men jag kommer missa två torsdagar man skulle kunna gått ut.. jag som älskar torsdagarna på slick :/ men jag tror faktiskit Paris kommer vara en upplevelse, kanske bättre än dom där två torsdagarna. eller nja, jag är ganska säker på det faktiskt ;) det blir väl utgång där också förstår jag :D


I lördags blev det utgång. men inte med Erica som tänkt. hon bangade, så jag ringde angelica och frågade om jag fick hänga på dom och det gick ju bra såklart ;P
Först var vi hemma hos Tobias några stycken och drack lite. angelica stod framför spegeln hela tiden vi var där och gjorde sig klar, haha :P sen gick vi vidare till Angelicas kompis och var där en timme bara. sen vandrade alla till solo, utom Angelica och Elin.. dom skulle till Goya, men jag gillar inte det stället så det blev inget sånt för mig inte :P
inne på solo träffade jag Emma och Toni som jag var med där inne :)
efter krogen blev det en hamburgare på stan (40 kr, bläsch) sen gick jag hem till Tobias där Angelica väntade och sov där. trevlig kväll :)

Igår var jag, mina bröder, min pappa och hans fru hos farmor och firade henne i efterskott. Vi fick jätte goood mat! hoppas hon gör om det nästa gång vi ska dit :P
på kvällen åkte jag till adam och sov där :) och nu kommer han hit snart.


Skola idag, hade någon slags temadag om jämnställdhet. inte skit kul men aah :P tiden gick ändå ganska fort.








image85  Skjortklänning

En oanvänd klänning som jag budade på tradera och fick den för 299 :-, ord. pris 399 :- sparade ca 100 kr där :)


image86 Korsett

En korsett jag fick för 430 :- supersnygg tycker jag! får se hur den sitter på mig bara :P


har jag köpt ett linne på B.young också :) jätte sött!


/ Viktoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0