Vattenkrig & efterfest


Efterfesten på Goya i måndags var skit kul.. Värsta draget alltså!
Igår efter vattenkriget var det efterfest på Hangloose. Det var också kul men jag tror det nog var lite roligare på Goya. Och själva kriget var också kul :) Bara det att vår klass kom en timme försent. Det var lagomt med folk kvar att kriga mot fast vi kom sent. Om det hade vart mer hade jag inte orkat för jag blev tillräckligt blöt ändå :D

Idag har klassen vart hemma hos vår studiehandledare och käkat hambugare och haft trevligt. Det pratades om film hos nån ikväll, men hos vem då? Vi är verkligen sämst på att planera :P Skulle vara skönt med film eftersom det har blivit att man har druckit i 6 dagar på en vecka och det blir kroppen sliten av ska jag säga. Jag har inte blivit bättre i min förkylning precis av det heller, bara sämre. Jag är hes som en åsna och jag har en blåsa på nederläppens insida som gör sjukt ont eftersom det skaver mot tandställningen hela tiden. Haha aa, så idag och imon blir det lungt sen kööör vi sista gången med klassen på fredag! Usch jag vill inte tänka på det, för det är sjukt sorligt :(
Hela den här veckan har vart sjuk roligt och man kommer aldrig vara med om samma sak igen. Om man tänker så, vilket också är sanningen, så kan jag gråta hur mycket som helst. Det har vart så rooooligt! Sånt jäkla drag överallt har det vart. Aja nu räcker det för annars börjar jag gråta.




Marcus, Angi, Emma och Markus

Pizza & fotbolls EM

Jag & Emma :)

Angelica & Jag

Taggad som man var



Får se vad som händer nu då...



/ Viktoria




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0