Vad håller msn på med?!


Måste msn messenger sluta fungera helt plötsligt? Det jag skriver till folk kommer inte fram och det är sjukt irriterande! Det verkar krångla för andra också för just nu är det en person som är online på min lista, eller så är det bara min dator som fått fnatt. (Nu är det ingen online)


Idag har jag varit på stan och käkat lunch med Angelica. Emma kom lite senare så då åt hon och jag tog en fika till efterrätt :) Ida var också med, men satt bara bredvid och gjorde sällskap. Hon var inte hungrig ;) Angelica åkte hem dirket efter vi ätit och vi andra tre gick på stan och kikade lite. Sen vandrade jag och Emma hem till henne och Ida åkte hem. Vid sju tog jag bussen hem till Adam. Vi kollade på film, The Mist. Den var faktiskit bra, men slutet :O HALLÅ? Säger inget mer än att dom kunde gjort ett bättre eller iallafall ett annat slut. Jag blev galen.

Imorgon är det arbetsförmedliningen som gäller. HAHAHA! Jag, Emma, Ida, Mickis och Angelica ska pallra oss dit vid lunch imorgon. Det är ju nästan ett måste.. Ska bli lite kul faktiskit, eller är det jag som är knäpp? :P




En sådan här lite söt flaska kom jag med ut från gallerian idag.



Glans droppar till håret. Bra för topparna!





/ Viktoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0